Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2013 23:32 - АПЕЛ избори 2013
Автор: dilopes Категория: Политика   
Прочетен: 2038 Коментари: 0 Гласове:
1



Българи, апелирам, седнете и осмислете какво искате.
Напишете го на лист.

Огледайте го, дали не звучи подобно на " 6 ца от тотото", "да съм богат още утре" или" Всичкото море да е уиски". 

Тоест , това което звучи като виц или призоваване на космическите сили, го задраскайте и го претворете в искане, което може да контролирате, адекватно на прозаиката на живота.

Като например " Искам да разбирам фактурата си за ток", "Искам детето ми да учи, а не да стои по кафенетата", "Искам уличното осветление в квартала ми да е наред целогодишно". 

После преминете на по-високо ниво - например " Искам да разчитам на съдебната система, да ме защити , ако съседа ми обсеби част от двора ми", или "Искам когато съм си платил данька на имота, това да се вижда след 2 дни в системата, а не след 2 месеца разправии със счетоводствата на НАП"

После на още по високо ниво- Например " Искам да знам колко пари съфинансира Държавата миналата година за Евро пари, какви програми и проекти са одобрени за града ми, и с какво това помогна на прогреса, безработицата и икономиката?"

После на още по високо ниво , например - " Какво направих Аз за да бъде по-добра Държавата ми и какво още мога да дам"...

И така ще минат дните до изборите, без да се налага да ставате част от цирка, като статисти и фенове по голи задници. И....




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dilopes
Категория: Други
Прочетен: 149170
Постинги: 73
Коментари: 123
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол