Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2013 01:01 - писмо от мама..Съвременна версия
Автор: dilopes Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1790 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.04.2013 01:11


 Мила моя, в последната година толкова пъти съм искала да ти напиша и да събера в едно всичките мисли и чувства към теб, но все не е бил подходящ момента. Дали съм го считала за неделикатно за ситуацията или не съм имала възможност да събера мислите си, все едно. Сега сякаш е момента.

Никога не съм била прекрасна майка. Някак ти се наложи да израстнеш с моите търчения и търсения, и толкова съм пропуснала от живота ти. И толкова много си била сама. Прости ми! Колкото и да говоря, че е било за добро, че си станала самостоятелна и бла бла, е неоспорим факт, че си била сама прекалено често. Това неизменно се е отразило на личността и психиката ти. Това, което те тревожи и те прави нестабилна вероятно е резултат от това така несигурно детство. И това се отразява на здравето ти и самочувствието ти, убедена съм.

Не искам да се тревожиш, че се чувствам виновна. Опитвам си да си простя, най-малкото защото сега чак го осъзнавам. Казвам ти всичко това, защото се опитвам да улесня теб. Да ти покажа, че нещата, които те правят небалансирана, в голямата си част са резултат от миналото. И не са заради теб. Защото диагнозата е пътя към решението. Ти си страхотна. Не защото си ми дете. Защото си такава: красива, умна, забавна, нежна, грижовна, обичлива и целеустремена. Ако чувстваш нещо друго, това е измамно и е илюзия. Не казвам че си съвършена, но си прекрасна.

Вече си на 20. Животът сега започва в цялата си прелест и трудност. Сигурна съм, че ти си достатъчно и преждевременно порастнала за да не си въобразяваш, че животът е само цветя. Той е розова градина по-скоро. Цаката е драскотините от бодлите на розите да не се превръщат в рани. Това различава силните от слабите. Знам, че си силна, даже си много силна. Но не си балансирана,а това е толкова важно за теб. Трябва да си отговориш на въпроса "Кое е центърът на света ми?" На 20 е редно отговорът да е "АЗ" . Дори досега да не си го чувствала, определи го! Това е важно за теб. "АЗ" не означава лошото его, Аз е символ на твоя свят. На онези дребни и едри неща, на разбиранията, на хората, на ценностите ти, на миговете , тези които правят щастлива ТЕБ и те определят като ТИ.

Сега си толкова свободна, ако не го осъзнаваш, осъзнай го! Не дължиш никому нищо. Само на себе си дължиш. В тези смутни времена, имаш много от нещата, които искаш. А толкова хора нямат и 10% от това. Осъзнай тази свобода, осъзнай младостта си,шанса си, свободата си и се наслаждавай и се изграждай! Аз вече съм до теб:-)) И ще бъда, докато не видя, че си вярваш , така както аз вярвам в теб!

Безкрайно те обичам.

Мама

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dilopes
Категория: Други
Прочетен: 149214
Постинги: 73
Коментари: 123
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол